Håltimme

Tjaa! :P

Sitter i skolan och chillar..
Har typ världens längsta håltimme.. ^^  två timmar och femton min lång..!
Finns typ inget och göra så sitter i biblioteket.. tänkte passa på och låna några
filmer innan jag åker hem, så jag har någonting att titta på resten av veckan
när jag mår piss efter operationen... 

men inga lektioner! det är alltid najs :P haha


om en halvtimme har jag Kriminologi. :) det är najs

sen har jag en håltimme på 1 timme och 40 min! -_- slutar 16 liksom.. 

Men men, eftersom Kjelle slutar 16 så jag kan åka hem med honom och slipper 
bära alla böcker jag måste ta med mig hem! :P alltid ett plus ^^


Ska nog ta och kolla lite filmer och böcker nu :P 
Hörs!




//Alex 


Kommentarer
Postat av: julle

Sv: haha tur för dig så kommer jag aldrig bli fjortis heller :P föresten hur har du det, gjör det fortfarande ont efter operationen? :O glömm inte att uppdatera oftare nu när du ändå e hemma^^

2009-09-01 @ 15:53:13
URL: http://nekoainu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0