svenska?!?!

Shit, va länge sen det va jag skrev =S

Och nu undrar du Julia (ja, jag vet att det bara är du som läser det här) varför jag helt plötsligt skriver på svenska?? jo, jag tänkte helt enkelt att jag måste öva lite på mitt eget språk ett tag också.. jag gör ju ALLT på engelska! -_-

I alla fall, det har ju hänt en hel del dom här senaste dagarna:

jag började på gymnasiet (Sjödal)

jag träffade MASSOR av nya människor :)

och jag är helt slut!

haha :P

 

På tisdag ska jag opera mig, min polyper ska väck! så jag äntligen kan andas genom näsan bättre :D

iallafall, så jag kommer vara hemma resten av veckan :) yay! haha

//Alex

 

 


Kommentarer
Postat av: julle

Sv: haha thanks ;P kanske ska visa den nån gång... om ett tag...om jag orkar ^^ haha WTF?! svenska :O OMG (jag e inte fjortis ;D) nej men det är säkert nån annan än jag som läser din blogg ;)

2009-08-30 @ 20:30:10
URL: http://nekoainu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0