IDOL-Erik <3


För en gångs skull har jag följt IDOL redan från början av säsongen, annars brukar jag bara kolla lite då och då. Men i år tänkte jag att jag faktiskt skulle kolla på varje program.
och jag säger er.. Erik Grönwall är typ the best ever! Asså, hans röst är så himla underbar ^^

Igår när jag hörde att han skulle sjunga Is it true? med Yohanna, tänkte jag bara neej! För han sjunger mer typ Queen stuket liksom och Is it true? är inte precis så.. hah men heeregud!!! vad bra han va! Jag är helt tagen.. :)

Av tjejerna då, för jag måste väl säga någon bra där också, tycker jag att Erika sjunger jätte bra :) hon har en underbar röst verkligen.. Det är bara hoppas på Erik och Erika i finalen!! :D


Underbart...



som en ängel.. ^^


Nu börjar min spanska lektion :) bye!

//Alex


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag glömmer typ alltid att kolla haha -.-

2009-10-01 @ 14:04:13
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: Gud

haha jo det brukar bli så.. men eftersom jag ska titta varje dag nu så tvingar jag mig själv att komma ihåg.. xD haha det funkar ganska bra faktiskt!

2009-10-01 @ 15:35:52
URL: http://niflis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0