Efter operationen...

Hej!

Eftersom Julia så gärna vill att jag ska uppdatera bloggen så får jag väll göra det nu.. :P
Jag opererade mig alltså i tisdags för mina polyper. (det är körtlar som sitter bakom näsan)
Dom va alldeles för stora vilket gjorde att jag fick väldigt svårt att andas genom näsan. -_-'


VARNING! KÄNSLIG INFORMATION!!

Efter operationen så blödde jag rätt så mkt näsblod, vilket ökade när jag senare kom hem.
Eftersom all blod inte kunde rinna ut genom näsan, ran en hel del ner i halsen vilket resulterade i
att jag spydde upp väldigt mkt blod. (det var inte trevligt ska ni veta)

Jag hade väldigt ont i halsen också, eftersom jag hade en tub ner genom halsen under operationen.
Jag har fortfarande väldigt ont i halsen, vilket har gjort att jag inte kunnat äta mkt, eller dricka.
Det har orsakat brist på vätska, vilket också resulterar i kräkningar.

Jag har också haft väldigt ont i huvudet, jag har knappt kunnat lyfta på huvudet själv, utan har varit tvungen att stödja med ena handen.


Läget nu är väl betydligt bättre, jag är nästan helt täppt i näsan men med bara lite blod kvar.
Halsen gör fortfarande ont men inte lika mkt som igår, men däremot hostar jag en hel del vilket gör väldigt ont i halsen. Jag har faktiskt kunnat ätit lite mat så jag tror inte att det finns en risk att jag ska spy igen. (tack gode gud) men ibland kan jag må lite illa..
Huvudvärken finns kvar, men den är inte lika kraftig som igår. Jag kan gå omkring mkt lättare idag.
och förhoppningsvis kan jag sova bättre -_-' (än att vakna upp typ 30 gånger)


Det positiva är ju iallafall att jag har fått äta hur mkt glass som helst :D
Piggelin :P det är gott!


//Alex



Kommentarer
Postat av: julle

neeeej stackars lilla dej! >_<' naw... hoppas du blir bättre så att du kan komma till skolan på måndag igen så vi kan ses lite på rastena och sånt :P hihi. krya på diiiiiiig! >w<

2009-09-03 @ 20:52:00
URL: http://nekoainu.blogg.se/
Postat av: julle

uppdatera oftare! XD btw kommer inte till skolan imorn, är för förkyld så jag stannar hemma ^_^'

2009-09-09 @ 21:43:44
URL: http://nekoainu.blogg.se/
Postat av: julle

uppdatera....

2009-09-11 @ 11:45:39
URL: http://nekoainu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0